Lion Metals

Bedankt!

Het 2024 van Lion Metals

Lion Metals liet in 2024 een krachtig geluid horen met een volledige jaarcampagne die de regio inspireerde en verbond. Met een strategische focus op de ochtend- en avondspits én de warme stem van Gerard Cox, zorgden jullie voor een onmiskenbare aanwezigheid.

De floating planning van de campagne, met vijf commercials per dag, leverde een indrukwekkende 27.375 seconden aan zendtijd op. Jullie boodschap klonk door in het dagelijkse ritme van de Rijnmond-luisteraars, precies waar het telt: onderweg, tijdens werk of thuis. En dat is niet onopgemerkt gebleven: in totaal hoorden 254.000 unieke luisteraars de zeer herkenbare radiospot afgelopen jaar maar liefst 3,4 miljoen keer.

Rijnmond waardeert de samenwerking en de impact van Lion Metals in 2024. Samen hebben we een blijvende indruk achtergelaten bij het regionale publiek. Op naar een nóg succesvoller 2025!