
Meesterbakker Uljee en Meesterbakker Voskamp
Bedankt!

Het 2024 van Meesterbakker Uljee en Meesterbakker Voskamp
Meesterbakker Uljee en Voskamp brachten dit jaar niet alleen brood en banket op tafel, maar ook smakelijke campagnes in de ether! Met vier unieke themacampagnes wist jullie merk op een creatieve manier de regio te bereiken.
Elke campagne combineerde een krachtige 10-seconden hoofdspot met een aanvullende 10-seconden tag-on, zorgvuldig floating ingepland over de dag. Met dagelijks vijf commercials én zes extra tag-ons in de tweede week, werd Uljee een herkenbare stem in de regio. Dit resulteerde in een indrukwekkende 4.000 seconden zendtijd, waarvan 700 seconden regulier en 300 seconden tag-ons – een slimme combinatie voor maximale impact. Zo werden 134.000 unieke radioluisteraars dit jaar al 1,3 miljoen keer getrakteerd op jullie (smakelijke) boodschap.
Rijnmond bedankt Meesterbakker Uljee en Meesterbakker Voskamp voor een smaakvolle samenwerking in 2024. We kijken uit naar nóg meer inspirerende campagnes in 2025!