Nieuw Vaarwater

Bedankt!

Het 2024 van Nieuw Vaarwater

Nieuw Vaarwater maakte in 2024 een sterke indruk met twee impactvolle campagnes die samen naamsbekendheid en merkbetrokkenheid versterkten.

De eerste campagne (8 juli - 4 oktober) richtte zich op naamsbekendheid met 325 spots, verspreid over de werkweek. Met dagelijks 5 spots en een totaal van 6.500 seconden zendtijd, werd Nieuw Vaarwater een herkenbare naam in de regio.

De tweede campagne (met John de Wolf) kreeg met de kracht van een lokaal icoon extra impact. Dagelijks werden 5 spots uitgezonden: 2 in de ochtendspits, 1 tijdens de lunch, 1 in de avondspits, en 1 in de avond. Dit resulteerde in een totaal van 13.000 seconden zendtijd, perfect getimed voor maximale zichtbaarheid.

Zo hoorden al 163.000 unieke radioluisteraars dit kalenderjaar jullie boodschap, gezamenlijk stonden zij garant voor bijna 4 miljoen contacten – en het jaar is nog niet om. Rijnmond bedankt Nieuw Vaarwater voor de samenwerking en kijkt uit naar nieuwe kansen om samen te schitteren in 2025!