
Stigter Tuinmeubelen
Bedankt!

Het 2024 van Stigter Tuinmeubelen
Stigter Tuinmeubelen bracht in 2024 een frisse lentevibe naar de regio met een impactvolle campagne van 8 maart tot en met 8 juni. Met 377 spots van 15 seconden, aangevuld met een krachtige 5-seconden tag-on, werd de aandacht van luisteraars optimaal vastgehouden. Dit resulteerde in een indrukwekkende 7.540 seconden zendtijd.
Jullie campagne werd strategisch gepland van donderdag tot en met zondag, met een focus op zondagen tot 12:00 uur en rondom live-uitzendingen van Feyenoord-wedstrijden. Deze aanpak zorgde voor een sterke connectie met een betrokken en actieve doelgroep, precies in lijn met de uitstraling van Stigter Tuinmeubelen. En ook het bereik loog er niet om: 293.000 unieke luisteraars hoorden jullie radiospots dit jaar al bijna 5,6 miljoen keer.
Rijnmond bedankt Stigter Tuinmeubelen voor een succesvolle samenwerking in 2024. Samen hebben we laten zien dat stijl en comfort niet alleen in de tuin, maar ook op de radio thuishoren. Op naar een prachtig 2025!